Jakie zyskasz umiejętności

  • Obsługi arkuszy kalkulacyjnych programów Microsoft Excel, OpenOffice Calc, LibreOffice Calc
  • Otrzymasz obszerną i wartościową bazę wiedzy na trzech poziomach zaawansowania potwierdzoną certyfikatami
  • Pracy z formułami, funkcjami oraz tabelami przestawnymi arkuszy kalkulacyjnych od podstaw do bardziej skomplikowanych zagadnień przy zastosowaniu technik, które dają nieograniczone możliwości
  • Jak analizować, modyfikować oraz konfigurować wszelkiego typu dane potrzebne w raportach, sprawozdaniach lub zestawieniach, wykorzystując do tego celu także dodatki Power Pivot oraz Power Query
  • Sortować, filtrować, formatować oraz prezentowania dane w postaci graficznej, tworząc kreatywne, ciekawe oraz zwięzłe wykresy, a także wizualizacje
  • Nauczysz się jak zastosować różnego rodzaju rozwiązania, wykorzystując wszystkie możliwości narzędzi arkuszy kalkulacyjnych oraz zautomatyzować swoją pracę stosując programowanie językiem VBA